vineri, 2 noiembrie 2007

What's your favourite ringtone?

Nu stiu daca anotimpul este de vina, reuniunile studentesti sau febra postestivala(mai degraba post-postestivala), insa in ultima vreme cand circul cu metroul, foarte multa lume vorbeste la telefon. Nu cred ca este nimic neobisnuit in asta, s-au largit acoperirile si catre subteran, insa ce mi se pare cu adevarat interesant la toata chestia asta este varietatea ringtonurilor ce ne incanta auzul la fiecare apel in parte. Este normal sa creasca diversitatea acestora odata cu "universalizarea" formatului mp3 si evolutia terminalelor mobile, iar asa putem afla mult mai repede parte din preferintele muzicale ale celor de langa noi. Un fel de "spune-mi ce rington ai ca sa-ti spun cine esti"...
M-am hotarat sa scriu pe acest subiect dupa ce ieri am fost martorul urmatoarei intamplari: pe dristor-victoriei, o tipa pe scaun,doi tipi langa, unul jos, iar altul in picioare in fata lui, prieteni. domnisoara in cauza, dragutzica, ajunge imediat subiectul lor de interes: unul o intreaba la ce statie coboara, ea "da' ce te intereseaza?"; el: "pai sa stiu unde sa cobor si eu"; ea: "mai bine vezi-ti de treaba ta."; el: "hai, ma, te-ai suparat acuma, incerc si eu sa port o conversatie cu tine". Tipa nu mai apuca sa spuna ceva, ii suna telefonul. Ce melodie: "valoarea mea,valoarea mea". Prietenul: "hai ma jos, ca asta e manelista din alea...". Si au coborat la prima, lasand in urma zambete, dispret si satisfactii ascunse.
Pana la urma, ce melodie avem pe telefon oare ne reprezinta sau e doar un ringtone cu functie exclusiv de avertizare sonora? Poate ii avertizam pe cei din jur ce fel de oameni suntem sau vrem sa parem.

PS: va las mai jos melodia pe care o folosesc pe telefonul meu de mai bine de 2 ani.
Therion, Seawinds

5 comentarii:

Annie spunea...

Hmmm... Dristor-Victoria;)
It's a good story. Imi place cum scrii. Imi place ca esti atent la ce se intampla in jurul tau. Imi place Seawinds.
p.s. Eu schimb ring'ton-ul o data la cateva (7,8,9,)luni. Iti spune asta ceva despre mine?

ionut.m spunea...

Ar putea sa imi spuna ca esti o persoana curioasa, atenta la detalii cu un simt al proprietatii dezvoltat... A! Si iti place muzica.Mult, adica. Si pun pariu ca daca folosesti mp3-uri, nu pui melodii din care se asculta prin toate cluburile...
Lucky guess, maybe.

Annie spunea...

Yeah, lucky;)

Anonim spunea...

acum am "pictures of you"-the cure. era misto cand aveam alma mater la alarma :)

Sahara Penguin spunea...

Anouk - Nobody's Wife.

:)