duminică, 18 noiembrie 2007

De citit

Am primit o provocare de la o bloggerita, cu tema "Ce mai citim". Dupa cum bine spunea, viata unui tanar are parte de lecturi variate, insa daca mai este si student pe deasupra, atunci cititul devine cu adevarat o problema. Nu din punctul de vedere al timpului, vreau sa zic, ci din acela al optiunilor beletristice care tebuie sa satisfaca deopotriva dorinta cantitativa si obligativitatea selectiilor. Pentru ca eu unul am o multime de titluri in minte care asteapta o potentiala lecturare, insa trebuie sa fac loc in fata numai anumitor carti, alese dupa buna mea pricepere. Celelalte vor astepta sa le vina randul pana se vor plictisi si vor disparea din memoria mea.

Ce mai, inafara de numeroasele recomandari specifice facultatii de marketing, acum citesc "Orasele in miscare", de Arnold Toynbee din colectia Idei Contemporane. Este o serie extraordinara, dupa parerea mea.
De vreo doua zile meditez asupra Marilor Sperante ale lui Charles Dickens, carte pe care nu am citit-o la vremea ei, multumit fiind la un moment dat cu vizionarea ecranizarii(destul de reusita de altfel), insa imi place mult si ma bucur ca nu am renuntat la ea. Alta carte pe care o rasfoiesc mai mult pe drum este "Gen si personalitate", de Cerasela Tudose (doctor in psihologie), lucrare despre asemanarile si deosebirile dintre cele doua sexe. Psihologic vorbind.
Si pe langa toate acestea mai trebuie sa citesc si carti specifice domeniului in care lucrez, unde invatatul pare ca devine una din principalele mele activitati. Ceea ce mi se pare OK.

Niciun comentariu: