joi, 8 noiembrie 2007

Ce mai fac prin timpul liber...

Duminica m-am hotarat sa ma apuc sa joc din nou tenis. M-am decis in timp ce ma uitam intamplator la o partida de golf la televizor si cred ca gazonul pe care se juca, tuns perfect si de un verde proaspat, a fost de vina. Am simtit pur si simplu ca mi-ar placea sa tin racheta in mana si sa ma zbengui pe teren cateva ore. Prin clasa a saptea am facut un an si ceva tenis de camp la un club, dar cand am intrat la liceu, nu stiu de ce, am renuntat si am intrat in echipa de volei, pe care nu am parasit-o decat dupa 3 ani din cauza examenelor ce aveau sa urmeze.
Buuun! Zis si facut: ieri i-am propus unui prieten sa ne apucam de treaba si, in consecinta, ne-am luat rachete si doua seturi de mingi, punand intre timp ochii si pe o pereche de adidasi din gama dedicata sportului alb.
Am cautat terenuri si am gasit un loc in Drumul Taberei unde se inchiriaza cu ora suprafete sintetice. Au vestiar, dusuri, totul ok.
M-am simtit excelent astazi timp de doua ore in care am jucat fara pauza, ca si cum as fi descoperit un nou sens al petrecerii timpului liber. M-am simtit mai liber si bucuros ca dupa o pauza 10 ani inca mai stiu sa tin racheta in mana. A fost o binecuvantare dupa o zi plina la lucru. Ma simt excelent si sigur voi dormi foarte bine. Abia astept sa joc din nou!
Am hotarat sa mergem o data pe saptamana, in functie de programul de la munca si chiar daca vine iarna, poate gasim un teren acoperit pe undeva, sa nu fim nevoiti sa luam o pauza chiar de la inceput. Cautam si parteneri pentru jocuri de dublu.
Simt ca este o schimbare pe care o asteptam de multa vreme, un nou impuls si o metoda in plus de a imi imbunatati conditia fizica, pe langa sala de forta de la serviciu. Chiar daca nu simteam nevoia sa joc tenis, acum ca am facut-o, realizez cat de bun este exercitiul in sine. Voi incepe sa ma gandesc mai des la ce as putea face in plus fata de ceea ce fac acum si sunt convins ca in timp voi mai gasi cate ceva... Cred ca toti avem nevoie uneori de un astfel de tonifiant.

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu e prea frig pt tenis?

ionut.m spunea...

Este putin cam frig, nu prea iti vine sa alergi la 0 grade, insa ma orientez spre ceva acoperit, o sala eventual. Pana nu ninge, cred ca mai merg cate 2-3 seturi la cateva zile. Incepe sa imi placa.

gabi spunea...

da de tenis de masa ce ziceti?

Cătălin spunea...

Buna ziua,

Anul trecut m-am indragostit de tenis de camp si m-am gandit sa fac tot ce se poate ca sa pot juca tenis. Vara lui 2007 am jucat cateva luni, foarte des, iar anul acesta mai rar. Din nefericire este un sport scump.
Intre timp am inceput sa citesc revista "Tenis Partener" si apoi m-am gandit sa scriu despre tenis, dar din perspectiva unui jucator amator de tenis. Mi-ar place sa mai discutam in legatura cu partea de blog despre tenis de camp si eventual daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

catamari2007r.blogspot.com
catamari2007l.blogspot.com
id yahoo messenger: catamari2005