sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Afterwards

Am senzatia naturala ca vacanta de sarbatori s-a terminat prematur, m-am putut desprinde cu greu de atmosfera unor zile in care am facut ce mi-am dorit, am experimentat, am cunoscut si m-am simtit excelent. Sunt multumit si recunoscator ca am avut parte de o astfel de perioada si cred ca inca ma gandesc prea mult la ce trebuie sa fac pentru ca anul acesta, de sarbatori, sa am parte de ceva si mai special. Ca asa se intampla, mereu vrei mai mult...
Important este ca am ramas cu o amintire frumoasa si cateva prietenii interesante.
Si cu o melodie,
Paris Combo, Living Room

3 comentarii:

silvia spunea...

şi eu am rămas cu aceeaşi senzaţie. au fost prea multe lucruri şi prea puţin timp. mi-am încălcat promisiunea de a sta acasă dar nu regret niciun pic.

Aayana spunea...

Aceeasi senzatie si la mine, cumva au fost sarbatorile prea scurte sau trairile noastre nu tocmai intense?

ionut.m spunea...

Sabatorile de iarna au fost atat cat trebuie sa fie si sunt in fiecare an, Ana, iar cat despre trairi, cred ca tocmai intensitatea lor ne face sa devenim oarecum dependenti. Dupa cum spune si Silvia, eu parca imi doresc de fiecare data sa marchez momentele in o mie si unul de feluri, sa fac lucruri care sa imi aminteasca peste an de inceputul acestuia. Si de faptul ca am avut parte de un inceput. Cred ca de asta avem de fapt nevoie.