luni, 18 februarie 2008

Coincidente

Cateodata am impresia ca toate merg in aceeasi directie, lucrurile sunt aranjate si parca urmeaza acelasi plan, totul pare ca se indreapta catre aceeasi finalitate si se leaga...
Nu prea cred in coincidente si totusi, ele se fac simtite atunci cand nu ne asteptam.
Zilele acestea ma preocupa limbile straine: am cautat meditator pentru suedeza si am gasit; am examen la limba engleza, iar la munca am de tradus un document din romana in limba lui Shakespeare, lucru putin obisnuit, deoarece aceste sarcini revin de obicei altcuiva.
Ceea ce mi s-a parut si mai neobisnuit a fost faptul ca, in decursul saptamanii trecute, din cele cinci cunostinte noi pe care mi le-am facut prin intermediul prietenilor, patru sunt absolventi de limbi straine, iar unul lucreaza intr-un birou de traduceri. Si de la fiecare am obtinut informatii care imi folosesc si imi influenteaza in bine activitatea pe moment.
Nici nu stiu daca sa ma amuz sau sa ma mir de acest lucru, insa chestii de genul asta se intampla si altora.
Sa fie oare regulile imuabile ale universului de vina sau doar imaginatia mea a luat-o putin razna, afectata vizibil de importanta majora pe care am acordat-o subiectului in sine in ultimele zile?

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ma regasesc in situatia descrisa de tine.
Avand in vedere "coincidentele" privind limbile straine, cred ca e mai mult decat evident ca trebuie sa mergi pe drumul ales si sa le acorzi o atentie deosebita.
Cred ca la inceput tu ti le-ai dorit, dar in final ele te-au ales pe tine.
Stii tu, legea atractiei, si nu trebuie sa ti-o explici...

ionut.m spunea...

:)
Cred ca asa este pana la urma, Oana, unele lucruri sunt facute parca sa "comploteze" alaturi de tine, indiferent ce drum ai alege. Cu atat mai mult cu cat faptul ca invat o limba straina pentru mine reprezinta un mijloc si nu un scop in sine.

Aayana spunea...

viel Glueck .. pentru invatat, ma bucur ca ai gasit meditator (e in germana) dar stiam ca seamana cu suedeza.

ionut.m spunea...

Multumesc, mult, Ana. Suedeza seamana mult si cu engleza si cu germana,insa pare ceva mai simpla...

Anonim spunea...

Apropo de limbi straine, cand am postat prima data, am uitat sa spun ca de ieri m-am apucat sa invat germana :)) nu stiu daca are vreo relevanta insa daca tot suntem la capitolul coincidente...

ionut.m spunea...

:)
Chiar asa, coincidente zici...
Sper sa ai spor la invatat, mi se pare o limba destul de dificilasi cu o gramatica aproape l fel de grea ca cea a limbii romane. Mie mi-a luat cam un an pana sa invat sa citesc calumea in nemteste si inca cativa pana sa ii inteleg dedesubturile. O sa ai ceva de munca!

Anna spunea...

Nu sunt coincidente, ci sunt doar mici semne la ceea ce urmeaza sa se intample :) Totul se leaga

ionut.m spunea...

Anna,
cateodata, intr-adevar, lucrurile se leaga in feluri imposibil de prevazut. Si tocmai atunci cand zici ca le-ai vazut pe toate, apare ceva care sa te lase masca...

Anonim spunea...

Sincer iti spun, este o provocare si vreau sa cred ca ii pot face fata.
Merci, sper sa reusesc, chiar daca inseamna multa munca, cu atat mai multumita voi fi la final.
Sunt de acord cu Ana.
Daca am reusi macar aproape de fiecare data sa vedem acele mici semne, poate ca lucrurile in viata fiecaruia dintre noi ar sta cu totul altfel.
Cred ca e vorba de fapt sa fim putin mai atenti la ceea ce se intampla in jurul nostru.
Ce bine ar fi intr-un fel sa reusim sa fim detasati si prevazatori, ca sa nu mai fim luati prin surprindere, ci sa fim noi cei care ii surprindem pe ceilalti.
Mie asa mi-ar placea :D hmm..dar daca stau sa ma gandesc mai bine, parca nu mi-ar placea sa fie asa mereu :))
Cheers