luni, 10 decembrie 2007

Sarbatori

Oare de ce nu am auzit pe nimeni, pe absolut niciunul dintre prietenii mei tineri si necasatoriti sa spuna ca isi face Revelionul acasa? Parca daca spui ca ai petrecut sarbatoarea dintre ani acolo unde locuiesti, ai ratat complet evenimentul.Eu unul nu am putut sa ma hotarasc nici macar sa raman in oras... Parca am fost teleghidat catre munte, ca e mai "la moda". Bagaje, mancare carata cu masina, 190 km de mers, zece tineri intr-o casa saseasca, muzica de pe cd-uri si cateva artificii. Si cand ma gandesc ca trei camere raman goale in mijlocul Bucurestiului, impreuna cu tot ce numesc eu confort, super-sistem audio, un frigider plin din care nu trebuie aleasa mancarea "rezistenta" la drum, dulap din care nu trebuie sa mai sortez si sa inghesui haine in geamantan, supermarket non-stop langa scara, etc., parca imi pare rau... What was I thinking?!?!
Poate la anul!

9 comentarii:

Aayana spunea...

Aha, ştim cu toţii asta dar ne place să alergăm, să ne nevoim de dragul aventurii numite Revelion, mai ales că e o dată pe an şi te întreabă lumea de el şi înainte, şi după :D

Iar cei care ţin la imagine, fac multe!

ionut.m spunea...

Da, e o chestie de imagine, insa asa se intampla cand te lasi dus de val. Pana la urma mai important este sa te simti bine, chiar daca uneori asta se intampla cand esti apreciat in functie de cum si unde ai petrecut...

silvia spunea...

eu anul ăsta nu plec cu ai mei prieteni. cu riscul de a sta singură, rămân la mine acasă! am zis! nu-mi place să plec de revelion, cum spui şi tu rămân camerele alea goale, muzica neascultată etc. pot să mă distrez şi de acasă foarte foarte bine

ionut.m spunea...

Silvia, dar singura-singurica? Cu ai tai vrei sa zici, nu?

silvia spunea...

a, da. ori singură acasă cu ai mei ori singură la bucureşti cu câţiva prieteni. nu singură-cuc. înnebunesc!

Anonim spunea...

Probabil e dorinta aia de a schimba locul. Eu manac boabe de struguri de Revelion, dupa o traditie a unei tari. :X

miki spunea...

pai... acasa stai in fiecare zi. revelionul s-a impus ca o zi speciala, ar fi culmea sa o tratezi ca si cum ar fi oricare alta.

dar acasa+prietenii+utilizarea la potential maxim a sistemului de sunet este o cu totul alta poveste :)

Anonim spunea...

La mine nu a contat unde, ci cu cine. Asa ca am fost doar doi pana la urma, intr-un apartament din Bucuresti. Si nu ma plang. Deloc. :)

ionut.m spunea...

21, ai perfecta dreptate. Ce conteaza este sa te simti bine, iar daca acest lucru se intampla in doi, atunci te poti considera norocoasa.